2012-02-19 /

Under ground kings


Zebrafilt, £3

Union Jack tröja, £12

"African Style Belts", £1


"WR Navaho African Necklace", halsband med liten förvaringshållare, 50pence



Morgonrock, £8

Ljusblå tunn hoodie, £12

Se där. Dagen kom då jag faktiskt även jag handlade från Primark. Skriver priserna för att visa hur billigt det är lol. Innan jag flyttade till England hade jag så höga förväntningar om den butiken baserat på recensioner från vänner och bekanta, men fuck vad besviken jag blev vid mitt första besök. Och andra, och tredje, fjärde, femte..... Inte förrän nu, dvs 345345 gången, som jag faktiskt hittade något som inte bara var skräp. Primark är verkligen den sortens butik som går i perioder upp och ner. Ena gången finns det inget mer än riktigt skräp, medans dom andra gången kan ha fått in grymt snygga kopior på redan välkända designer och klädstilar. Fortfarande inte köpt något klädesplagg från tjejavdelningen, det får bli då utbudet blir bättre. Bästa köpet var lätt morgonrocken. Den är fan perfekt. Kritvit, lår-lång, hellånga armar samt fickor. Lämnade min morgonrock hemma innan jag flyttade för att spara plats i packningen, så denna blev ett glatt fynd.

TIPS (!) för besök på Primark. Besök för guds skull inte stora Primark på Oxford Street under helger, du kommer inte komma ut levande i princip... Det är KAOS och kalabalik, galna brudar och noll respekt. Åk i stället till någon av Primarks butiker utanför "centrum". Jag går till den i Ealing där jag bor, vilket är 20 minuter från Oxford Street med röda linjen åt väst. Stor butik på två våningar med samtliga avdelningar som den största butiken, men med marginellt mindre kaos. Anyhoodle, one thing is for sure. That place is CHEAP!!!

Psychadelic reviews
Melissa - Det allra mest personliga

Hoppas du haft en väldigt bra helg, vet att jag har det i alla fall :) Synd det är söndag bara så man åter igen är ensam och alla måsten startar åter igen :/

2012-02-19 @ 22:56:47
URL: http://lavali.blogg.se/
Melissa - Det allra mest personliga

svar: aha du blir kvar där bra länge alltså, vad kul ju :)

2012-02-20 @ 01:32:33
URL: http://lavali.blogg.se/


Name:
Save?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Comment:

RSS 2.0