2012-02-12 /

Outro

Kom hem för drygt 15 minuter sedan, nu är klockan 3 am. Just krupit under täcket efter en lång dag i London. Åkte in mitt på dagen, träffade Wali och shoppade. Mötte Mia vid 6 följt av ett flertal nya faces och gick till Tyburn för middag och öl. Efter middagen traskades det bort till Harcourt Arms. Fler öl senare, vidare till Hammersmith och William Morris pub där stämningen var mysig som fan. Satt vid våra bord, kollar upp snett framåt, och ser en allt för förfriskad brutta snubbla till och flyga i slowmotion både över stolar och bord. Hahaha det var en sådan extremt ful syn som såg så djävulskt rolig ut att jag inte kunde få bort bilden ur huvudet på ett bra tag och skrattade mig tårögd (händer ioförsig varje gång jag skrattar lol). Ikväll kom jag till insikt med att mina ögon är det jag får mest komplimanger för. Vanliga gröna ögonjävlar, hahaha pallante! Peace.


Psychadelic reviews


Name:
Save?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Comment:

RSS 2.0