2012-02-05 /

Macical Lasso

Denna helg har spenderats med en barndomsvän från södra Sverige, hennes pojkvän och lillebror. Skitkul då jag knappt träffar henne pga avståndet hemma i Sverige. Vi kommer säkerligen träffas mer nu då jag bor i London!! Plöjde igenom Oxford Street för shopping under Fredagen med kaffebreaks och middag. Smakade en variant på Sushi som fan i mig var gott, döm av min förvåning. Lördagen avverkades i Camden på Camden market. Jag gillar verkligen Camden, redan spenderat mycket tid där trots min låga tid här. Avverkade många trevligheter under dagen men nu är Swedesen hemma och London har täckts i snö.


Är man på Camden Market hör väl mat från någon av de utspridda stånden 90 % till vanligheten, men igår var det kallt och vi sökte värme så vi tog i stället bord på en Asiatisk restaurang mittemot som var soft som fan. Bild: Stekt ris, kyckling, grönsaker, soja osv.



Cozy!!!

Psychadelic reviews


Name:
Save?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Comment:

RSS 2.0