2012-02-13 /

DKNY Golden Delicious

För en tid sedan lärde jag känna en snubbe då jag var i Camden. Han hjälpte mig då jag skulle handla lite prylar där och jag mötte han på stan idag. Hängde och hade det bara soft. Ungefär en kvart innan jag var tvungen att åka hem kollar vi runt på House of Fraser varpå snubben köper en av deras nyinkomna parfymer till mig medan jag kollar en annan hylla. Vad i helvete? Vägrade ta emot den först. Förstog inte vad han hade fått det ifrån att köpa en parfym, jag var så tydlig man kan bli att jag hängde med honom för han var en soft homie, inget mer. Vilket jag även förklarade klart och tydligt, "You're my homie man, you don't run around bying gifts to all your homies. What is this about?? You're fucking crazy" Hahaha. Present för £48 bara för att "You only live once, your friends is everything so you need to make sure they get the best". Håller med honom, men vi har bevisligen en aning annorlunda gränser. London fortsätter överraska mig!


Psychadelic reviews
Alice

sv: samma här! bor du i london? :)

2012-02-13 @ 18:27:10
URL: http://bbrallis.blogg.se/


Name:
Save?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Comment:

RSS 2.0