2012-02-19 /

Casual Saturday

Lördag. London har haft regnfyllt väder från och till hela dagen. Åt en grym Lördagsfrukost/lunch med scrambled eggs, yoghurt, apelsinjuice, nespressokaffe och hela skiten. Trotsade sedan vädret och gav mig ut. Blev en heldag inne i Ealing och Ealing Common. Tog en snabb långpromenad utanför Centrum i samband med sökande efter saker att plåta. Tillbaka i centrum igen tog jag en paus från regnet och passade på att shoppa en hel del. Skulle babysita från 8.30 så begav mig hemåt i god tid. Hemma hade det precis ätits lördagsmiddag och kolladedes nu på någon rolig brittisk familjeshow. Då det fanns käk kvar blev jag bjuden på en idiotiskt god Bolognese och Tagliatelle som sedan åts i sällskap med ligan framför tvn.

Fiona, min hostmom, har för en tid sedan träffat en ny man som hon nu dejtar på steady basis. Han har varit på besök hela dagen och kidsen träffade honom för första gången. Stämningen har varit jättemysig och Fiona skuttar i princip fram då hon går och leendet är oförstörbart. Det är fint hur kärlek gör så tydliga avtryck på människor.


Psychadelic reviews
jesus

snygga tights!

2012-02-20 @ 09:47:33
URL: http://jesusdansar.blogg.se/


Name:
Save?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Comment:

RSS 2.0